U bent nu hier: Home | Helpdesk

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik klant worden? U kunt contact opnemen met onze Klantenservice, telefoon 0900 4001050 (30 eurocent p/m) op werkdagen van 09.00-16.30 uur.


Wanneer weet ik zeker dat ik klant ben? Hoe kan ik dat controleren? U kunt dit controleren door te bellen naar 0800-1273 en uw telefooninstellingen te beluisteren. Ook krijgt u van ons een welkomstbrief, die gelijk bevestigt dat u bent aangemeld bij TravaGood.


Van wie ontvang ik nu mijn factuur? U ontvangt in het vervolg twee facturen. De ene factuur is van KPN, voor de kosten van het abonnement en de 0800, 0900 en 0676 internetnummers
(die blijft u dus gewoon betalen aan KPN). De andere factuur is van TravaGood, met de kosten van de belbundel en eventueel de extra gebelde minuten.


Wanneer ontvang ik mijn factuur? U ontvangt uw gespecificeerde factuur altijd aan het begin van de maand. Van elk gesprek staan datum, gekozen nummer, begintijd, gespreksduur (in seconden) en de prijs (in euro) vermeld.


Wat zijn de tarieven? Meer informatie over tarieven vindt u op deze website. U klikt op Particulier of op Zakelijk en dan op Tarieven.


Welk pakket past het beste bij mij? Als u twijfelt over welk pakket het beste is voor uw situatie, neemt u telefonisch contact op met de Klantenservice. Onze adviseurs aan de telefoon kunnen u helpen de juiste keuze te maken.


Kan ik als klant mijn pakketkeuze wijzigen? Ja, dit is geen enkel probleem. Geeft u dit wel altijd schriftelijk (e-mail of post) aan TravaGood door: vermeld uw klantnummer, uw huidige belpakket en het door u gewenste pakket. Aan wijziging van pakketkeuze zijn geen kosten verbonden.


Hoe zit het met de borg? Bij aanvang van het contract betaalt u eenmalig een borg van € 25,-. Dit bedrag kunt u weer teruggestort krijgen zodra u voor meer dan € 175,00 hebt gebeld.


Ik heb ISDN; kan ik dan wel via TravaGood bellen? Ja, dat kan! Als u hebt besloten klant te worden, meldt u gewoon al uw telefoonnummers aan onze helpdesk medewerkers. Alle nummers zullen vervolgens tegelijk worden geactiveerd. Ook als u als klant van TravaGood later ISDN krijgt, kunt u deze nummers gewoon aan ons doorgeven.


Kunnen alle pakketvormen van KPN worden aangesloten? Sommige abonnementen van KPN kunnen niet worden aangesloten. Dit zijn bijvoorbeeld Belbudget, Belvrij Altijd, Belvrij Avond en Weekend en het InternetPlusbellen. Hebt u zo’n pakketvorm, maar wilt u toch uw belminuten bij TravaGood onderbrengen? Dan bestaat deze mogelijkheid: u beëindigt uw abonnement en neemt vervolgens direct weer een Basis abonnement van KPN. Daarna kunnen de gesprekken weer door TravaGood worden afgewikkeld.


Hoe lang duurt het voordat ik kan bellen via TravaGood? U kunt van onze goedkope tarieven profiteren circa tien dagen nadat u de aanmeldingsbevestiging van ons hebt ontvangen. U kunt dit proces eenvoudig checken door te bellen met 0800-1273 en uw telefooninstellingen te beluisteren.


Met wie moet ik contact opnemen bij storing of serviceproblemen? Als het probleem de binnenkomende gesprekken betreft, dan kunt u het beste contact opnemen met KPN via telefoonnummer 0900-0244. Gaat het om de uitgaande gesprekken, dan neemt u contact op met TravaGood. Als u helemaal niet meer kunt bellen, toets dan 1655 voor het telefoonnummer.


Wat moet ik doen bij verhuizing of andere wijzigingen in mijn gegevens? Geef uw nieuwe contactgegevens snel door aan onze Klantenservice. Wij vragen u dat schriftelijk te doen.
Vermeld in de brief uw klantnummer. Uw gegevens worden door ons zo spoedig mogelijk aangepast.


Hebt u nog andere vragen? Neem gerust contact op met onze Klantenservice.

Telemarketing afmeldservice
Wilt u niet gebeld worden voor aanbiedingen van TravaGood? Vult u dan hieronder uw telefoonnummer en postcode in.
Design & Development door STBeets Webdevelopment   |   Bezoeker: 855.320